INSTRUCCIONES ENTREGA LIBROS DEL BANCO

Calendario entrega Libros junio 2019

Estimadas familias:

Les comunicamos que, tal y como establece la Orden 26/2016 de la Conselleria de Educación, Investigación, Cultura y Deporte, el Programa de Reutilización de libros de texto y materiales curriculares del centro la recogida de libros seguirá las siguientes indicaciones:

1. Los alumnos entregarán el lote completo de libros, tal y como se comprometieron a principio de curso, los días 14, 17 y 18 de junio en horario escolar en el aula SUM del centro.

Deberán traer los dos impresos de entrega de libros (ejemplar para la Administración y ejemplar para la persona interesada) que se les ha entregado,debidamente cumplimentados.

* Viernes 14 de junio: 1o ESO (A, B, C, D) y 2o ESO (A y B) (se les irá llamando a partir de las 8:00h de la mañana).

* Lunes 17 de junio: 2o ESO (C, D y E) y 3o ESO (A, B y C) (se les irá llamando a partir de las 8:00h de la mañana).

* Martes 18 de junio: 4o ESO (en horario de 8:00 a 12:00) y casos excepcionales.

2. Los libros que se devuelvan han de estar en buen estado de uso. Se deberán borrar y eliminar todas las anotaciones que se hayan realizado durante este curso, así como conservar su forro. NO SE ADMITIRÁN LIBROS SIN FORRO.

3. Les recordamos que el deterioro por mala utilización o pérdida, supondrá la obligación de reponer el material deteriorado o extraviado por parte de los responsables legales.

4. La no devolución completa del lote de libros prestados supondrá la exclusión del Banco de Libros.

5. Los alumnos que tengan que presentarse a la convocatoria extraordinaria de materias suspendidas de este curso, conservarán los libros de esas materias y retornarán el resto.

Estos libros se devolverán en julio, en un horario del que informaremos próximamente.

6. Al final de todo el proceso, todos los libros han de ser devueltos al Banco de Libros.

7. Los libros devueltos se harán constar en la ficha de entrega de libros. Así mismo, quedará constancia, en su caso, de los que están pendientes de devolución.

8. Las familias del alumnado que deseen incorporarse al Banco de Libros, entregarán su lote completo de libros junto con los demás y entregarán la solicitud que ha rellenado telemáticamente en la secretaría del centro antes del 20 de julio.

9. Los alumnos que formen parte del Banco de Libros recibirán durante el mes de septiembre los libros del curso 2019/2020.

San Antonio de Benagéber a 10 de junio de 2019 -----------------------------------------------------------------------------------

Calendari entrega Llibres juny 2019

Benvolgudes famílies:

Els comuniquem que, tal com estableix l'Orde 26/2016 de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, el Programa de Reutilització de llibres de text i materials curriculars del centre, la recollida de llibres seguirà les indicacions següents:

1. Els alumnes entregaran el lot complet de llibres, tal com es van comprometre a principi de curs, els dies 14, 197, i 18 de juny, en horari escolar, en l’aula SUM del centre. Hauran de portar els dos impresos de lliurament de llibres (exemplar per a l'administració i exemplar per a la persona interessada), que se'ls ha entregat, degudament complimentats.

* Divendres 14 de juny: 1r (A, B, C, D) i 2n ESO (A y B) (se’ls anirà cridant a partir de les 8:00 hores)

* Dilluns 17 de juny: 2n ESO (C, D y E) i 3r ESO (A, B y C) (se’ls anirà cridant a partir de les 8:00 hores).

* Dimarts 18 de juny: 4t ESO (de 8:00 a 12:00 hores) i casos excepcionals.

2. Els llibres que es tornen han d'estar en bon estat d'ús. S'hauran d'esborrar i eliminar totes les anotacions que s'hagen realitzat durant aquest curs, així com conservar el seu folre. NO S'ADMETRAN LLIBRES SENSE FOLRE.

3. Els recordem que el deteriorament per mala utilització o pèrdua, suposarà l'obligació de reposar el material deteriorat o extraviat per part dels responsables legals.

4. La no devolució completa del lot de llibres prestats suposarà l'exclusió del Banc de Llibres.

5. Els alumnes que hagen de presentar-se a la convocatòria extraordinària de matèries suspeses d'aquest curs, conservaran els llibres d'eixes matèries i retornaran la resta. Estos llibres es tornaran en juliol (l'horari es comunicarà)

6. Al final de tot el procés, tots els llibres han de ser tornats al Banc de Llibres.

7. Els llibres tornats es faran constar en la fitxa de lliurament de llibres. Així mateix, quedarà constància, si és el cas, dels que estan pendents de devolució.

8. Les famílies de l'alumnat que desitgen incorporar-se al Banc de Llibres, lliuraran el seu lot complet de llibres junt amb els altres i lliuraran la sol·licitud que han emplenat telemàticament a la secretaria del centre abans del 20 de juliol.

9. Els alumnes que formen part del Banc de Llibres rebran durant el mes de setembre els llibres del curs 20182019.

San Antonio de Benagéber a 10 de juny de 2019