Xarxa

SOLICITUD PARA PARTICIPAR EN EL BANCO DE LIBROS CURSO 2020-21/SOL.LICITUD PER PARTICIPAR EN EL BANC DE LLIBRES CURS 2020-21

Clicad en el enlace con las instrucciones para participar en el banco de libros por primera vez. / Cliqueu en l'enllaç amb les instruccions per a participar en el banc de llibres per primera vegada.

Instrucciones para participar/Instruccions per a participar

RECOGIDA LIBROS DE LA XARXA

Belvolgudes families,
A partir del dia 16 de juny es procedirà a la recollida de llibres de text a l'alumnat pertanyent al banc de llibres.

La recollida dels llibres es realitzarà en horari de 9 a 13 h EN LA CASA DEL CONSERGE i sols es podrà accedir d'un en un, el lliurament es realitzarà per ordre d'arribada, respectant la distància adequada i amb mascareta.

ELS LLIBRES S'HAN DE PORTAR EN UNA BORSA DE PLÀSTIC TANCADA, AMB UN FULL PEGAT A LA BORSA QUE INDIQUE EL NOM DE L'ALUMNE/A, CURS, GRUP I LA RELACIÓ DETALLADA DE TOTS ELS LLIBRES QUE LLIUREN. HAN DE DUR TAMBÉ LES DOS CÒPIES, PRÈVIAMENT DESCARREGADES I EMPLENADES, DE L'IMPRÉS QUE S'ADJUNTA.

ELS LLIBRES S'HAN D'ENTREGAR, EN LES MILLORS CONDICIONS POSSIBLES, EN CAS CONTRARI ES PENDRAN LES MESURES OPORTUNES

Gràcies per la seua col·laboració.

__________________________________________________________________________

Queridas familias,

A partir del día 16 de junio se procederá a la recogida de libros de texto al alumnado perteneciente al banco de libros.

La recogida de los libros se realizará en horario de 9 a 13 h EN LA CASA DEL CONSERJE y solo se podrá acceder de uno en uno, la entrega se realizará por orden de llegada, respetando la distancia adecuada y con mascarilla.

LOS LIBROS SE HAN DE TRAER CON UNA BOLSA DE PLÁSTICO CERRADA CON UNA HOJA PEGADA A LA BOLSA QUE INDIQUE EL NOMBRE DEL ALUMNO/A, CURSO, GRUPO Y LA RELACIÓN DETALLADA DE TODOS LOS LIBROS QUE ENTREGA. DEBEN TRAER TAMBIÉN LAS DOS COPIAS, PREVIAMENTE DESCARGADAS Y RELLENADAS, DEL IMPRESO DE ENTREGA ADJUNTO.

LOS LIBROS SE HAN DE ENTREGAR EN LAS MEJORES CONDICIONES POSIBLES, EN CASO CONTRARIO SE TOMARÁN LAS MEDIDAS OPORTUNAS

Gracias por su colaboración.

DIA/DÍA

GRUPS/GRUPOS

DIMARTS 16 DE JUNY /MARTES 16 DE JUNIO

4 ESO A, B, C, PR4       IMPRESO PARA DESCARGAR

DIMECRES 17 DE JUNY /MIÉRCOLES 17 DE JUNIO

1 ESO A, B, C, D, E       IMPRESO PARA DESCARGAR

DIJOUS 18 DE JUNY/JUEVES 18 DE JUNIO

2 ESO A, B, C, D           IMPRESO PARA DESCARGAR

DIVENDRES 19 DE JUNY/VIERNES 19 DE JUNIO

3 ESO A, B, C, D, PMAR     IMPRESO PARA DESCARGAR

DILLUNS 22 DE JUNY /LUNES 22 DE JUNIO

Aquell alumnat que EXCEPCIONALMENT I AMB JUSTIFICACIÓ no haja pogut vindre en el seu horari /Aquel alumnado que EXCEPCIONALMENTE Y CON JUSTIFICACIÓN no haya podido venir en su horario

 

Es recorda que els llibres s'han de lliurar folrats, sense anotacions i sense fulles d'anotacions intercalades.

* Se recuerda que los libros se han de entregar forrados, sin anotaciones y sin hojas de apuntes intercaladas.

BANCO DE LIBROS PERIODO EXTRAORDINARIO

El próximo día 1 de julio es la entrega de notas de la convocatoria extraordinaria, por tanto los libros pertenecientes al banco se entregarán en el laboratorio de Biología y Geología los días:

  •  1 de julio de 12:00h a 14:00h
  •  2 de julio de 9:00 a 14:00h. 

Recordad que los debéis de entregar forrados y en buenas condiciones.

SOBRE EL BANCO DE LIBROS

 

Puesto que se está acercando el final de curso y con motivo del estado de emergencia de la COVID-19, todo el alumnado perteneciente al banco de libros ha de custodiar y hacerse responsable de los libros cedidos por el banco en el presente curso 2019-20, hasta que recibamos instrucciones precisas sobre el curso próximo.

Esto supone que todos aquellos alumnos que se dejaron libros en sus taquillas deben ir a recogerlos (SEGÚN LAS CONDICIONES INDICADAS EN LA PÁGINA WEB DEL IES I WEB FAMILIA con cita previa en This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. ) y prepararlos para devolverlos en las mejores condiciones posibles cuando se les indique.

Permanezcan atentos a la página web del centro.

San Antonio de Benagéber a 22 de mayo de 2020

­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­____________________________________________________________________

 

Ja que s'està  acostant el final de curs i amb motiu de l'estat d'emergència de la COVID-19, tot l'alumnat pertanyent al banc de llibres ha de custodiar i fer-se responsable dels llibres cedits pel banc en el present curs 2019-20, fins que  rebem instruccions precises sobre el curs pròxim.

Açò suposa que tots aquells alumnes que es van deixar llibres en les seues taquilles han d'anar a arreplegar-los (SEGONS LES CONDICIONS INDICADES EN LA PÀGINA WEB DE L'IES Y WEB FAMILIA amb cita prèvia This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. ) i preparar-los per a retornar-los en les millors condicions possibles quan se’ls indique.

Estigueu atents a la pàgina web del centre.

San Antonio de Benagéber a 22 de maig de 2020

 

 

 

INSTRUCCIONES ENTREGA LIBROS DEL BANCO

Calendario entrega Libros junio 2019

Estimadas familias:

Les comunicamos que, tal y como establece la Orden 26/2016 de la Conselleria de Educación, Investigación, Cultura y Deporte, el Programa de Reutilización de libros de texto y materiales curriculares del centro la recogida de libros seguirá las siguientes indicaciones:

1. Los alumnos entregarán el lote completo de libros, tal y como se comprometieron a principio de curso, los días 14, 17 y 18 de junio en horario escolar en el aula SUM del centro.

Deberán traer los dos impresos de entrega de libros (ejemplar para la Administración y ejemplar para la persona interesada) que se les ha entregado,debidamente cumplimentados.

* Viernes 14 de junio: 1o ESO (A, B, C, D) y 2o ESO (A y B) (se les irá llamando a partir de las 8:00h de la mañana).

* Lunes 17 de junio: 2o ESO (C, D y E) y 3o ESO (A, B y C) (se les irá llamando a partir de las 8:00h de la mañana).

* Martes 18 de junio: 4o ESO (en horario de 8:00 a 12:00) y casos excepcionales.

2. Los libros que se devuelvan han de estar en buen estado de uso. Se deberán borrar y eliminar todas las anotaciones que se hayan realizado durante este curso, así como conservar su forro. NO SE ADMITIRÁN LIBROS SIN FORRO.

3. Les recordamos que el deterioro por mala utilización o pérdida, supondrá la obligación de reponer el material deteriorado o extraviado por parte de los responsables legales.

4. La no devolución completa del lote de libros prestados supondrá la exclusión del Banco de Libros.

5. Los alumnos que tengan que presentarse a la convocatoria extraordinaria de materias suspendidas de este curso, conservarán los libros de esas materias y retornarán el resto.

Estos libros se devolverán en julio, en un horario del que informaremos próximamente.

6. Al final de todo el proceso, todos los libros han de ser devueltos al Banco de Libros.

7. Los libros devueltos se harán constar en la ficha de entrega de libros. Así mismo, quedará constancia, en su caso, de los que están pendientes de devolución.

8. Las familias del alumnado que deseen incorporarse al Banco de Libros, entregarán su lote completo de libros junto con los demás y entregarán la solicitud que ha rellenado telemáticamente en la secretaría del centro antes del 20 de julio.

9. Los alumnos que formen parte del Banco de Libros recibirán durante el mes de septiembre los libros del curso 2019/2020.

San Antonio de Benagéber a 10 de junio de 2019 -----------------------------------------------------------------------------------

Calendari entrega Llibres juny 2019

Benvolgudes famílies:

Els comuniquem que, tal com estableix l'Orde 26/2016 de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, el Programa de Reutilització de llibres de text i materials curriculars del centre, la recollida de llibres seguirà les indicacions següents:

1. Els alumnes entregaran el lot complet de llibres, tal com es van comprometre a principi de curs, els dies 14, 197, i 18 de juny, en horari escolar, en l’aula SUM del centre. Hauran de portar els dos impresos de lliurament de llibres (exemplar per a l'administració i exemplar per a la persona interessada), que se'ls ha entregat, degudament complimentats.

* Divendres 14 de juny: 1r (A, B, C, D) i 2n ESO (A y B) (se’ls anirà cridant a partir de les 8:00 hores)

* Dilluns 17 de juny: 2n ESO (C, D y E) i 3r ESO (A, B y C) (se’ls anirà cridant a partir de les 8:00 hores).

* Dimarts 18 de juny: 4t ESO (de 8:00 a 12:00 hores) i casos excepcionals.

2. Els llibres que es tornen han d'estar en bon estat d'ús. S'hauran d'esborrar i eliminar totes les anotacions que s'hagen realitzat durant aquest curs, així com conservar el seu folre. NO S'ADMETRAN LLIBRES SENSE FOLRE.

3. Els recordem que el deteriorament per mala utilització o pèrdua, suposarà l'obligació de reposar el material deteriorat o extraviat per part dels responsables legals.

4. La no devolució completa del lot de llibres prestats suposarà l'exclusió del Banc de Llibres.

5. Els alumnes que hagen de presentar-se a la convocatòria extraordinària de matèries suspeses d'aquest curs, conservaran els llibres d'eixes matèries i retornaran la resta. Estos llibres es tornaran en juliol (l'horari es comunicarà)

6. Al final de tot el procés, tots els llibres han de ser tornats al Banc de Llibres.

7. Els llibres tornats es faran constar en la fitxa de lliurament de llibres. Així mateix, quedarà constància, si és el cas, dels que estan pendents de devolució.

8. Les famílies de l'alumnat que desitgen incorporar-se al Banc de Llibres, lliuraran el seu lot complet de llibres junt amb els altres i lliuraran la sol·licitud que han emplenat telemàticament a la secretaria del centre abans del 20 de juliol.

9. Els alumnes que formen part del Banc de Llibres rebran durant el mes de setembre els llibres del curs 20182019.

San Antonio de Benagéber a 10 de juny de 2019

  •  Start 
  •  Prev 
  •  1  2 
  •  Next 
  •  End 

Page 1 of 2

Joomla templates by Joomlashine